Skip to content
Menu
Menu

Administrative Assistant

Dla naszego klienta – prestiżowej firmy z branży finansowej o zasięgu międzynarodowym- poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Administrative Assistant.

 

NR CERTYFIKATU 5406

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pracy biura;
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • rejestracja faktur i koordynacja prawidłowego przepływu wszystkich dokumentów księgowych;
  • przyjmowanie i obsługa gości;
  • obsługa połączeń telefonicznych;
  • przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
  • dbanie o zapatrzenie biura w materiały biurowe i spożywcze;
  • inne zadania administracyjne.

 

Wymagania:

  • ok. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1);
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
  • samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
  • pracę w ścisłym Centrum Warszawy w systemie zmianowym – 8:30-16:30 lub 9:30:17:30;
  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • atrakcyjne warunki finansowe i bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty