Dla naszego Klienta – prestiżowej, międzynarodowej firmy – poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Administrative Assistant.
Nr referencyjny: MKM/AA/911/2021
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy;
- organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych;
- zarządzanie dostawami i przygotowanie zamówień do biura;
- koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
- drobne tłumaczenia z języka angielskiego;
- pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania:
- 2-letnie doświadczenie administracyjne w środowisku biznesowym;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom C1) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie (6000 – 8000 PLN brutto w zależności od posiadanego doświadczenia) i pakiet świadczeń dodatkowych;
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w środowisku międzynarodowym;
- lokalizacja firmy w ścisłym centrum Warszawy;
- praca w systemie zmianowym w godz. 8:30-16:30 lub 9:30-17:30.