Opis stanowiska:
- przygotowanie budżetów i monitoring ich realizacji wraz z analizą odchyleń,
- sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych,
- sporządzanie cyklicznych raportów oraz analiz finansowych na potrzeby spółki w Polsce oraz jej klientów,
- udział w zamknięciu miesiąca (tworzenie i aktualizacja rezerw),
- analiza kosztów i ich alokacja zgodnie z polityką firmy,
- analiza kluczowych wskaźników finansowych i rekomendacje dalszych działań na potrzeby spółki w Polsce oraz klientów,
- doskonalenie narzędzi raportowania, modyfikacja i wdrażanie usprawnień,
- bezpośrednie raportowanie do dyrektora finansowego.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku analityka/kontrolera finansowego w międzynarodowej firmie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse/księgowość/ekonomia),
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności programu Excel.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji,
- szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne,
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia,
- świetną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.