Skip to content
Menu
Menu

Asystent Administracyjny w Kancelarii Prawnej

Dla naszego Klienta – prestiżowej, kancelarii prawnej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Asystent Administracyjny w Kancelarii Prawnej.

NR CERTYFIKATU 5406

Zakres obowiązków:

  • administracyjne wsparcie prawników w codziennych obowiązkach;
  • edycja i formatowanie dokumentów;
  • nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
  • kontakt z urzędami i różnego rodzaju instytucjami;
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • kontakt z klientami firmy;
  • inne zadania zlecone ad hoc.

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia na stanowisku asystenckim w kancelarii prawnej;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2);
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
  • samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
  • pracę w ścisłym Centrum Warszawy;
  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji w ramach profesjonalnej asystentury w ramach współpracy;
  • atrakcyjne warunki finansowe.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty