Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków będą należały m.in.:
- pomoc w przygotowywaniu, kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- inne zlecone zadania administracyjne;
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- dyspozycyjność, chęć rozwoju i dobra organizacja pracy;
- wysoka kultura osobista;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydata do pracy;
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
- pracę w systemie zmianowym w godz. 8:00-16:30 (półgodzinna przerwa) i 15:30-20:00 (półgodzina przerwa);
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń dodatkowych.