Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- obsługa recepcji;
- łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
- dbanie o prawidłowy obieg informacji i korespondencji w kancelarii;
- formatowanie i edycja dokumentów;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)– kryterium obowiązkowe;
- rok doświadczenia na podobnym stanowisku w biznesowym środowisku– kryterium obowiązkowe;
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę w ścisłym centrum Warszawy w godz. 8:30-16:30 lub 11:00-19:00 (elastyczny grafik) od poniedziałku do piątku;
- doskonałą atmosferę pracy;
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych;
- możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy.