Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenckim przez naszego Klienta będą należały m.in.:
- tworzenie raportów na potrzeby analizowania kosztów firmy;
- weryfikacja poprawności danych kontrahentów;
- wystawianie faktur dla klienta zewnętrznego i wewnętrznego;
- bieżąca obsługa klientów w języku polskim i języku anielskim;
- wsparcie Dyrektora Finansowego;
- archiwizacja dokumentacji księgowej.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:30;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- bogaty pakiet benefitów pozaplacowych;
- możliwość rozwoju zawodowego w środowisku biznesowym;
- profesjonalną atmosferę w miejscu pracy i przyjazną kulturę organizacyjną.