Opis stanowiska:
- edycja i formatowanie dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- wykonywanie działań z zakresu marketingu;
- wsparcie w tworzeniu ofert i prezentacji;
- organizaca podróży służbowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań;
- wsparcie prawników w bieżących sprawach;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe;
- wymagane min. roczne doświadczenie w biznesowym środowisku na stanowisku administracyjnym – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.