Dla naszego klienta – prestiżowej Kancelarii Prawnej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Asystent/-ka Biura
NR CERTYFIKATU 5406
Zakres obowiązków:
- codzienne administracyjne wsparcie Dyrektora Finansowo-Administracyjnego;
- sprawdzanie poprawności oraz aktualizacja dokumentów korporacyjnych Spółki (KRS, certyfikaty, ubezpieczenia);
- dbanie o sprawny obieg dokumentacji;
- pilnowanie terminów kontraktów oraz spraw urzędowych;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- inne zadania związane z administracją biura.
Wymagania:
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym w biznesowym środowisku;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- zaangażowanie i inicjatywa;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych.