Skip to content
Menu
Menu

Asystent/-ka Biura

Dla naszego klienta – prestiżowej Kancelarii Prawnej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Asystent/-ka Biura

 

NR CERTYFIKATU 5406

Zakres obowiązków:

  • codzienne administracyjne wsparcie Dyrektora Finansowo-Administracyjnego;
  • sprawdzanie poprawności oraz aktualizacja dokumentów korporacyjnych Spółki (KRS, certyfikaty, ubezpieczenia);
  • dbanie o sprawny obieg dokumentacji;
  • pilnowanie terminów kontraktów oraz spraw urzędowych;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • inne zadania związane z administracją biura.

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku administracyjnym w biznesowym środowisku;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • zaangażowanie i inicjatywa;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty