Dla naszego klienta – prestiżowej Kancelarii Patentowej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Asystent/-ka w Kancelarii Patentowej
NR CERTYFIKATU 5406
Zakres obowiązków:
- wsparcie prawników w codziennych obowiązkach;
- przygotowywanie prezentacji w PowerPoint;
- nadzorowanie kalendarza spotkań;
- organizacja podróży służbowych;
- rozliczanie wydatków i kart służbowych;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- aktualizacja strony intra- i internetowej kancelarii;
- inne zlecone zadania ad hoc.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe;
- wymagane min. rok na stanowisku asystenckim w międzynarodowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
- pracę hybrydową;
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w ciekawym środowisku;
- lokalizacja firmy w centrum Warszawy.