Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- edycja i redagowanie dokumentów zarówno w języku polskim jak i angielskim;
- tłumaczenia dokumentów;
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- wsparcie organizacyjne członków zespołu;
- kontakt z klientami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania samodzielnych, racjonalnych decyzji pod presją czasu;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- nieodpłatne, profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
- szkolenia stanowiskowe;
- docelowe zatrudnienie w stabilnej firmie, w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie