Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenckim przez naszego Klienta będą należały m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- przygotowywanie tłumaczeń;
- edycja dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- kontakt z klientami firm.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- znajomość języka angielskiego – dodatkowy atut;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista;
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
- docelowe zatrudnienie w stabilnej firmie, w pełnym wymiarze godzin;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;