Opis stanowiska:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- edycja i redagowanie dokumentów zarówno w języku polskim jak i angielskim;
- tłumaczenia dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- wsparcie organizacyjne członków zespołu;
- kontakt z klientami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista;
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- nieodpłatne, profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
- szkolenia stanowiskowe;
- docelowe zatrudnienie w stabilnej firmie, w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;