Skip to content
Menu
Menu

Asystent w Zespole Administracji w Kancelarii Prawnej

Dla naszego klienta – prestiżowej kancelarii prawnej poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Asystent w Zespole Administracji w Kancelarii Prawnej

 

NR CERTYFIKATU 5406

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
  • edycja i formatowanie dokumentów;
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • organizacja podróży służbowych;
  • wsparcie prawników w bieżących administracyjnych sprawach;
  • kontakt z klientami firmy.

Wymagania:

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku administracyjnym w kancelarii prawnej – kryterium obowiązkowe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
  • mile widziani studenci ostatnich lat lub absolwenci administracji;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty