Opis stanowiska:
- kompleksowe wsparcie administracyjne Członków Zarządu w bieżących projektach;
- zarządzanie kalendarzami przełożonych;
- przygotowywanie prezentacji, raportów oraz innych dokumentów;
- zarządzanie skrzynkami mailowymi przełożonych oraz korespondencją (w j. polskim i j. angielskim);
- organizacja spotkań i podróży służbowych;
- wsparcie w organizacji eventów firmowych;
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- min. trzy lata doświadczenia na podobnym stanowisku w biznesowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku zlokalizowanej w Centrum Warszawy;
- pracę w zgranym, dynamicznym zespole;
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (9000-12000 PLN brutto) oraz dodatkowe benefity