Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- edycja,tłumaczenie i formatowanie dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- organizacja podróży służbowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań;
- wsparcie prawników w bieżących sprawach;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1) – kryterium obowiązkowe;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2);
- wysoko rozwinięte umiejętności dobrej organizacji czasu pracy oraz ustalania priorytetów;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji biurowej– min. 1 rok;
- znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo (ok. 18 m-cy) bezpośrednio przez naszego Klienta;
- wynagrodzenie na poziomie 6000–8000 PLN brutto uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- atrakcyjne benefity pozapłacowe.