Opis stanowiska:
- kompleksowe wsparcie administracyjne Członków Zarządu w bieżących projektach;
- zarządzanie kalendarzami Przełożonych;
- zarządzanie skrzynkami mailowymi Przełożonych oraz korespondencją (w j. polskim i j. angielskim);
- organizacja spotkań i podróży służbowych;
- wsparcie w organizacji eventów firmowych;
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku w biznesowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- pracę w zgranym, dynamicznym zespole;
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury oraz szkolenie stanowiskowe;
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego klienta;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity;