Skip to content
Menu
Menu

Compensation, Benefits and Retention Manager

Duties:

  • Perform analysis on effectiveness and competitiveness of existing compensation programs
  • Manage and consult on compensation-related issues
  • Provide guidance to the business and develop creative solutions on a variety of total compensation issues
  • Perform ad hoc analysis for costing, program effectiveness and trend purposes
  • Identify, select and participate in compensation surveys
  • Participate in C&B projects that include analysis, market benchmarking, implementation and communication
  • Deliver compensation training to HR and management teams
  • Ensure company compliance with laws governing compensation and benefits practices
  • HR Analytics and reporting: turnover, compensations reports, ranges, etc. Forecasts, employees’ analysis (eg. D&I KPIs)
  • Act as primary point of contact for Talent Managers and business representatives, financial controllers across the whole practice and for the specific business lines

Requirements:

  • Multiple years of relevant experience in compensation and benefits or consulting with an in-depth knowledge of core compensation terminology and best practices
  • Results oriented and flexible person with the ability to manage multiple projects in a demanding, fast-paced environment
  • Strong analytical, problem solving skills and quantitative skills
  • Highly detail driven
  • Strong project management skills
  • Ability to create tools and models to interpret and analyse data
  • Strong verbal, written and interpersonal skills
  • Fluent English (C1/C2)

What we offer:

  • Great opportunity to develop and demonstrate your own initiatives
  • Work in an international environment
  • Attractive remuneration
  • Friendly atmosphere of work

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Grażyny 15 lok. 332, 02-548 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje. Podmiotem, któremu powierzono techniczne obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych jest Talent Base Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.

Informujemy, że przekazane przez Państwa dane nie podlegają profilowaniu.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty