Skip to content
Menu
Menu

Help Desk Specialist (1st line)

Opis stanowiska:

  • wsparcie funkcjonalne i techniczne pierwszej linii (ok. 120 userów w PL);
  • analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
  • ścisła współpraca z IT Managerem;
  • rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
  • instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
  • zarządzanie incydentami, analiza przyczyn źródłowych, umowy SLA oparte na ITIL.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1) – kryterium obowiązkowe;
  • wykształcenie o profilu IT lub/oraz doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne (Iphone, Android, Cisco i wszystkich powiązanych technologii);
  • znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office, administrowanie kontami w oparciu o Active Directory; znajomość Serwerów Microsoft Exchange;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Grażyny 15 lok. 332, 02-548 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje. Podmiotem, któremu powierzono techniczne obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych jest Talent Base Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.

Informujemy, że przekazane przez Państwa dane nie podlegają profilowaniu.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty