Opis stanowiska:
- wsparcie funkcjonalne i techniczne pierwszej linii (ok. 120 userów w PL);
- analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem, serwerami;
- ścisła współpraca z IT Managerem;
- rejestracja zgłoszeń i przekazywanie do drugiej linii wsparcia (zespół w UK);
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, nadawanie dostępów i uprawnień do systemów, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
- zarządzanie incydentami, analiza przyczyn źródłowych, umowy SLA oparte na ITIL.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1) – kryterium obowiązkowe;
- wykształcenie o profilu IT lub/oraz doświadczenie na podobnym stanowisku;
- umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne (Iphone, Android, Cisco i wszystkich powiązanych technologii);
- znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office, administrowanie kontami w oparciu o Active Directory; znajomość Serwerów Microsoft Exchange;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.