Skip to content
Menu
Menu

HR Administrator with Italian and English

Ref. No.: MKM 132/HR/IT/2014

Your responsibilities:

  • Providing and updating transactional and administrative services pertaining to scope processes (Admin & Payroll and Compensation & Benefits admin)
  • Assuring that queries are answered and transactional operations are processed in a professional and efficient manner
  • Collecting data towards HR managers
  • Accumulating completed forms, ensuring data is complete
  • Implementing changes to job status, cost centre changes etc.
  • Establishing effective relationships with customers
  • Managing and recording document flows

We are looking for people with:

  • Fluent knowledge of English and Italian (both oral and written)
  • SAP HR system knowledge and experience in payroll could be an additional asset
  • Professional knowledge as regards HR processes and policies
  • Bachelor or equivalent degree
  • Effective listening and communication skills, highly developed interpersonal skills
  •  
  • Ability to:
  • Aanswer queries on own initiative by effective use and interpretation of relevant data /available information (sources)
  • Work with team and individually
  • Work in a fast changing environment and ability to meet demanding deadlines and timescales
  • Deal with numerous tasks simultaneously, select priorities properly
  • Control of excess labor
  • Develop and deliver oral and written communications in a simple, easy and understandable manner
  • Effectively prioritize and organize workload, multi-task is essential
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Ability to develop and deliver oral and written communications which convey complex information in a simple, easily understandable manner
  • Computer literacy essential and experience of Case Management tools and HR IT systems is preferred
  • Positive and proactive attitude, able to form and maintain relationships and handling confidential information

What we offer:

  • Possibility of professional development
  • Work in an international environment
  • Attractive remuneration and high work standards
  • Additional benefits

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB, w języku polskim lub angielskim
*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Jana Pawła II 70 lok 29, 00-175 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.giodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy: