Skip to content
Menu
Menu

HR Generalist

Responsibilities:

  • Ensure the smooth entry and exit of employees, including coordinating new hire orientation, processing relevant paperwork, sharing HR/benefits information with new Firm members, and coordinating new hire processes (e.g., allowance payments, BA tuition, housing loans);
  • Manage the benefits administration process, including communicating changes in benefits programs, administering the annual open enrollment process, and serving as a key contact for benefits-related questions;
  • Support the Firm service professionals recruiting process (e.g., liaise with department heads, identify and manage candidate sources, coordinate schedules);
  • Support performance management process and database;
  • Administer other personnel programs as appropriate (e.g., mobility, loan programs, Firm service professionals tuition, housing allocations);
  • Liaise with external vendors to manage benefit programs;
  • Conduct personnel analysis and reporting, using Firm databases (e.g., PeopleNet, Cognos);
  • Lead and contribute to other HR projects;

Requirements:

  • Bachelor’s degree, preferably in HR or related field;
  • 3-5 years general HR experience;
  • Fluency in Polish and English is a must-have;
  • Exposure to HR systems (e.g., PeopleSoft, Lawson);
  • Exceptional interpersonal and communication skills;
  • Outstanding organizational skills and attention to detail;
  • Independent project management.

What we offer:

  • Great opportunity for professional development within HR structures;
  • Work in a leading-edge international business environment;
  • Competitive and attractive remuneration and full package of additional benefits including wellbeing initiatives and continuous learning journey of personal as well as professional growth;
  • Stable employment on an employment agreement directly from our client.

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Grażyny 15 lok. 332, 02-548 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje. Podmiotem, któremu powierzono techniczne obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych jest Talent Base Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.

Informujemy, że przekazane przez Państwa dane nie podlegają profilowaniu.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty