Opis stanowiska:
- analiza rynku, segmentów, konkurencji oraz trendów w branży beauty;
- identyfikacja najlepszych obszarów i szans na rozwój produktu;
- wsparcie Menedżera w zakresie zarządzania pełnym cyklem życia produktu;
- opracowywanie koncepcji, założeń i strategii produktowych;
- kontakt z firmami kooperującymi (zapytania ofertowe, oferty, negocjacje warunków współpracy).
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku (w branży FMCG, kosmetycznej, farmaceutycznej OTC);
- język angielski na poziomie biegłym (C1);
- wykształcenie wyższe marketingowe będzie mile widziane;
- zainteresowanie biznesem, problemami branżowymi z zakresu kosmetyków;
- znajomość branży kosmetycznej i jej aktualnych trendów;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- umiejętność i łatwość pisania tekstów marketingowych;
- kreatywność, nieszablonowe myślenie, otwartość, elastyczność i odpowiedzialność za podejmowane decyzje;
- zorientowanie na cel, motywacja, umiejętność pracy pod presją czasu;
- wielozadaniowość i dyspozycyjność.
Oferujemy:
- partnerskie warunki współpracy z zespołem wspierającym bardzo rozpoznawalną Youtuberkę – liderkę branży beauty;
- ciekawą pracę w miłej atmosferze w komfortowym, nowym biurze w samym centrum Warszawy;
- możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży związanej z sektorem social media.