Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- weryfikacja poprawności i zarządzanie obiegiem dokumentów finansowych;
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
- wystawianie faktur, kontrola i rozliczanie płatności, obsługa kont bankowych;
- bieżąca obsługa kadrowa pracowników we współpracy z kadrową z biura rachunkowego;
- rozliczanie delegacji;
- przygotowanie danych do naliczania wynagrodzeń;
- windykacja należności, w tym procesowanie not odsetkowych oraz wezwań do zapłaty;
- przygotowanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz, w tym także w j. angielskim.
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w pracy w księgowości – warunek konieczny;
- praktyczna wiedza oraz chęć rozwoju w kierunku finansów;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel);
- rozwinięte umiejętności analityczne;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- pracę w międzynarodowym środowisku;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- bardzo dobrą atmosferę pracy sprzyjającą rozwojowi zawodowemu.