Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- Opracowanie i wdrażanie strategii szkoleniowych,
- Zarządzanie procesami szkoleniowymi,
- Koordynacja procesów wdrożeniowych nowych pracowników,
- Badanie potrzeb oraz tworzenie planów rozwojowych,
- Współpraca z kierownikami poszczególnych Departamentów,
- Tworzenie raportów na potrzeby Departamentu HR,
- Zarządzanie budżetem i współpraca z dostawcami zewnętrznymi;
- Współpraca z innymi oddziałami Firmy w Europie.
Wymagania:
- Znajomośc języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (C1) – kryterium obowiązkowe
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń (ukończona szkoła trenerów będzie atutem),
- Wiedza i dośiwadczenie z zakresu planowania rozwoju pracowników oraz tworzenia oceny pracowniczej (doświadczenie w dziale HR),
- Umiejętność tworzenia programów oraz materiałów szkoleniowych,
- Samodzielność i doskonała organizacja pracy,
- Znajomość pakietu MS Office, przede wszystkim Power Point i Excel.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Bezpośrednią współpracę z biurem zagranicą,
- Wsparcie profesjonalnej kadry,
- Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego,
- Bardzo wysoką kulturę pracy oraz doskonałą atmosferę.