-
Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- wsparcie działu HR w realizacji bieżących projektów;
- globalna koordynacja spotkań rekrutacyjnych;
- praca z bazami danych HR;
- przygotowywanie dokumentacji i raportów na potrzeby działu HR;
- bliska współpraca z anglojęzycznymi oddziałami firmy;
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów i korespondencji.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1/C2) – kryterium obowiązkowe;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania samodzielnych, racjonalnych decyzji pod presją czasu;
- minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w dziale HR bądź administracji;
- znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
- wynagrodzenie na poziomie 6000-7000 PLN brutto, w zależności od doświadczenia;
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych;
- doskonała, luźna atmosfera pracy w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
Szczegóły oferty
Stanowisko:
Wymagane języki:
Wymiar czasu pracy: