Opis stanowiska:
- organizacja pracy Recepcji;
- udział w procesach rekrutacyjnych oraz wdrażanie nowo zatrudnionych osób na stanowiska recepcyjne;
- udzielanie informacji zwrotnej członkom zespołu recepcyjnego;
- nadzorowanie kalendarza spotkań i wsparcie przy ich organizacji;
- współpraca z działem szkoleniowym oraz HR;
- inne zlecone zadania administracyjne.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (m.in. C1) – kryterium obowiązkowe;
- in. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub związanym z zarządzaniem zespołem;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- zatrudnienie przez naszego Klienta w oparciu o umowę o pracę na czas określony (zastępstwo na okres ok. 2 lat);
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny;
- pracę w miłej atmosferze.