Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- bieżąca weryfikacja i księgowanie dokumentów;
- bieżąca kontrola i rozliczanie kont rozrachunkowych oraz rejestrów;
- fakturowanie, kontrola płatności i wprowadzanie zleceń przelewu;
- nadzór nad rozliczaniem podatków;
- przygotowywanie miesięcznych i rocznych raportów oraz sprawozdań finansowych.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnym w księgowości min. 1 rok;
- doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie atutem;
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa bilansowego i podatkowego;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
- samodzielność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie.