Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- zarządzanie działami: obsługi klienta, operacji produktowych, sprzedaży telefonicznej;
- opracowywanie i modyfikowanie standardów obsługi klienta oraz strategii sprzedaży i telemarketingu;
- monitorowanie i analiza efektywności procesów oraz wyników sprzedaży, wdrażanie zmian optymalizacyjnych;
- opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i procesów;
- odpowiedzialność za realizację budżetu;
- stworzenie systemu raportowania;
- optymalizacja kosztów departamentu;
- wyznaczanie celów dla jednostek departamentu
- poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii;
- współpraca z innymi departamentami w zakresie kreowania strategii firmy;
- planowanie, organizacja i nadzorowanie pracy podległych pracowników;
- analiza i monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie obsługi klienta;
- dbanie o wizerunek firmy na rynku.
Wymagania:
- min. 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania departamentami obsługi klienta i/lub telemarketingu zdobyte w bankowości lub ubezpieczeniach;
- myślenie strategiczne i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- biegła znajomość MS Excel;
- biegła znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie z zakresu sprzedaży produktów finansowych;
- praktyczna znajomość systemów operacyjnych i sprzedażowych;
- umiejętności przywódcze, decyzyjność, kreatywność i zaangażowanie;
- umiejętność pracy zespołowej oraz komunikacji w środowisku międzynarodowym.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- praca w środowisku międzynarodowym.