Skip to content
Menu
Menu

Manager Departamentu Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:

  • zarządzanie działami: obsługi klienta, operacji produktowych, sprzedaży telefonicznej;
  • opracowywanie i modyfikowanie standardów obsługi klienta oraz strategii sprzedaży i telemarketingu;
  • monitorowanie i analiza efektywności procesów oraz wyników sprzedaży, wdrażanie zmian optymalizacyjnych;
  • opracowywanie i wdrażanie nowych produktów i procesów;
  • odpowiedzialność za realizację budżetu;
  • stworzenie systemu raportowania;
  • optymalizacja kosztów departamentu;
  • wyznaczanie celów dla jednostek departamentu
  • poszukiwanie i wdrażanie nowych technologii;
  • współpraca z innymi departamentami w zakresie kreowania strategii firmy;
  • planowanie, organizacja i nadzorowanie pracy podległych pracowników;
  • analiza i monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie obsługi klienta;
  • dbanie o wizerunek firmy na rynku.

 

Wymagania:

  • min. 3 letnie doświadczenie w zakresie zarządzania departamentami obsługi klienta i/lub telemarketingu zdobyte w bankowości lub ubezpieczeniach;
  • myślenie strategiczne i wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
  • biegła znajomość MS Excel;
  • biegła znajomość języka angielskiego;
  • doświadczenie z zakresu sprzedaży produktów finansowych;
  • praktyczna znajomość systemów operacyjnych i sprzedażowych;
  • umiejętności przywódcze, decyzyjność, kreatywność i zaangażowanie;
  • umiejętność pracy zespołowej oraz komunikacji w środowisku międzynarodowym.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • praca w środowisku międzynarodowym.

 

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Jana Pawła II 70 lok 29, 00-175 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.giodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy: