Opis stanowiska:
- koordynowanie pracy Recepcji – czynny udział w procesach rekrutacyjnych, ustalanie grafików, współpraca z firmą outsourcingową w przypadku zastępstw, etc.;
- ścisła współpraca z dostawcami usług, zamawianie niezbędnych artykułów biurowych;
- rozliczanie wydatków, w tym kart taksówkowych oraz przesyłek kurierskich;
- dbanie o stan techniczny biura;
- nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji oraz korespondencji wewnątrz firmy;
- wsparcie Office Managera w kwestiach administracyjnych i operacyjnych.
Wymagania:
- dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym – in poziom C1 – warunek konieczny;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista i biznesowa;
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
- atrakcyjne warunki finansowe;
- bardzo bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych;
- zatrudnienie w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.