Opis stanowiska:
- ścisła współpraca z dostawcami usług, negocjowanie umów z kontrahentami;
- zamawianie artykułów biurowych;
- kompleksowe wsparcie administracyjne dwóch Członków Zarządu w bieżących projektach;
- zarządzanie kalendarzami przełożonych;
- organizacja spotkań i podróży służbowych;
- dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji;
- rozliczanie wydatków;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe (kontakt z tym językiem na porządku dziennym);
- roczne doświadczenie w administracji biurowej;
- znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Outlook;
- samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- praca w wymiarze pół etatu (elastyczne godziny pracy);
- profesjonalne przygotowanie kandydata do pracy;
- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie.