Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii patentowej, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Office Assistant.
NR CERTYFIKATU 5406
Zakres obowiązków:
- dbanie o prawidłowy obieg informacji i korespondencji w kancelarii;
- ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- pomoc w przygotowywaniu (skanowanie, drukowanie) oraz archiwizacja dokumentacji;
- kontakt z Urzędem Patentowym;
- udział w obsłudze innych procesów administracyjnych;
dbanie o pozytywny wizerunek kancelarii.
Wymagania:
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta;
- możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy;
- ciekawą pracę pełną wyzwań w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- doskonałą atmosferę pracy.