Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będą należały m.in.:
- organizowanie wyjazdów służbowych dla pracowników firmy;
- wsparcie w organizacji spotkań wewtnętrznych (przygotowywanie materiałów, rezerwacja sal konferencyjnych, wysyłnie zaproszeń, etc.);
- zarządzanie kartami dostępu do biura (zamawianie, dystrybucja);
- nadzorowanie obiegu dokumentów finansowych;
- dbanie o prawidłowy obieg informacji oraz nadzorowanie treści publikowanych w Intranecie;
- wsparcie w organizacji eventów wewnętrznych;
- onbording nowych pracowników;
- wsparcie Zespołu w realizacji inicjatyw charytatywnych;
- inne zadania administracyjne.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego na poziomie m.in. C1 w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
- roczne doświadczenie w obszarze administracji;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji pod presją czasu;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy w zespole;
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym;
- profesjonalną atmosferę pracy;
- zatrudnienie przez naszego Klienta na podstawie umowy o pracę;
- szeroki pakiet socjalny;
- rozbudowany system szkoleń stanowiskowych;
- atrakcyjne wynagrodzenie.