Opis stanowiska:
- samodzielne prowadzenie kampanii on-line;
- dobór i współpraca z dostawcami zewnętrznymi (sieci afiliacyjne);
- realizacja kluczowych wskaźników KPI;
- przygotowywanie i prezentacja strategii, raportów i analiz;
- zarządzanie budżetem.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w dziedzinie marketingu on-line;
- biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność przeprowadzania analizy kampanii reklamowych;
- znajomość zagadnień SEM – umiejętność samodzielnej weryfikacji kampanii prowadzonej przez specjalistę ds. SEM;
- znajomość zagadnień SEO;
- ogólna znajomość Programmatic oraz zainteresowanie nowymi technologiami;
- znajomość narzędzi do mierzenia konwersji;
- znajomość UX;
- umiejętność poszukiwania i korzystania z różnych źródeł danych i wyciągania wniosków;
- samodzielność;
- nastawienie na cel;
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach międzynarodowej grupy kapitałowej;
- atrakcyjne wynagrodzenie.