Dla naszego klienta – prestiżowej firmy z branży finansowej, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Recepcjonista/Recepcjonistka na zastępstwo (dwa miesiące).
Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy nr certyfikatu 5406.
Zakres obowiązków:
-
obsługa recepcji;
-
dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
-
łączenie rozmów telefonicznych;
-
udział w obsłudze innych procesów administracyjnych;
-
dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
-
przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
-
przyjmowanie i obsługa gości;
-
kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
-
doświadczenie na podobnym stanowisku;
-
znajomość obsługi pakietu MS Office;
-
skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
-
wysoka kultura osobista;
-
komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
-
pracę w ścisłym centrum Warszawy od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-18:00 (z godzinną przerwą na lunch);
-
minimum 2 miesięczne zastępstwo na stanowisku recepcyjnym;
-
atrakcyjne wynagrodzenie;
-
możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji zawodowych w ramach współpracy.