Opis stanowiska:
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- przyjmowanie i obsługa gości;
- łączenie rozmów telefonicznych;
- przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- udział w obsłudze innych procesów administracyjnych.
Wymagania:
- pełna dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 15:00-21:00 lub 16:30-20:00;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez naszego klienta w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w godz. 15:00-21:00 lub 16:30-20:00 od poniedziałku do piątku;
- pracę w Centrum Warszawy;
- atrakcyjne wynagrodzenie;