Opis stanowiska:
- realizacja celów biznesowych poprzez sprzedaż B2B (centrale IP PBX, VoIP, telefony, wideotelefony, konferencje, bramki, monitoring IP, sieć);
- pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi partnerami biznesowymi;
- budowanie zespołu i odpowiedzialność za wyniki podległych osób;
- reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych 9prezentacje na forum publicznym);
- współpraca z dostawcą akcesoriów telekomunikacyjnych z Azji.
Wymagania:
- min. 3-4 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży rozwiązań telekomunikacyjnych (szczególnie w obszarze technologii VoIP);
- mile widziana osoba, która współpracowała z operatorami telekomunikacyjnymi;
- zaawansowane umiejętności interpersonalne;
- predyspozycje przywódcze i umiejętność budowania zespołu;
- biegła znajomość programów MS PowerPoint i MS Excel;
- samodzielność, otwartość na wyzwania, odpowiedzialność i komunikatywność.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie telekomunikacyjnej;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą;
- szkolenia produktowe i sprzedażowe;
- samochód służbowy;
- atrakcyjny system wynagrodzeń.