Opis stanowiska:
- redagowanie treści pism i umów;
- organizacja i prowadzenie akt spraw;
- zarządzanie kalendarzami spotkań przełożonych;
- organizacja wyjazdów służbowych i spotkań;
- zarządzania hierarchią informacji, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów;
- edycja i formatowanie dokumentów;
- skanowanie i archiwizacja dokumentów.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – preferowane doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej oraz/lub osoby z wykształceniem prawniczym lub studenci zaoczni;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1/C2) – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- wysoko rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów;
- umiejętność podejmowania samodzielnych, racjonalnych decyzji pod presją czasu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez naszego Klienta;
- wynagrodzenie na poziomie 6000–8000 PLN brutto;
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych;
- doskonała atmosfera pracy w dynamicznym środowisku międzynarodowym.