Opis stanowiska:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- edycja i formatowanie dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- organizaca podróży służbowych;
- wsparcie prawników w bieżących sprawach;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- wymagane min. rok na stanowisku asystenckim/sekretarskim w kancelarii prawnej – kryterium obowiązkowe;
- mile widziani studenci ostatnich lat lub absolwenci administracji;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
- pracę w ścisłym Centrum Warszawy;
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.