Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;
- sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON;
- zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS;
- prowadzenie akt pracowników;
- sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników;
- przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
- bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym;
- bieżąca obsługa spraw pracowniczych.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. kadr i płac;
- bardzo dobra znajomość programu Excel, Word;
- znajomość programu Comarch Optima – mile widziana.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji;
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia;
- świetną atmosferę pracy.