Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- Rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;
- Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON;
- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS;
- Prowadzeniem akt pracowników;
- Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników;
- Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
- Bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym;
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac;
- Bardzo dobra znajomość programu Excel, Word;
- Znajomość programu OPTIMA – modułu Kadry i Płace oraz programu Płatnik.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie.