Opis stanowiska:
- opracowywanie i nadzór nad strategią komunikacji zewnętrznej (komunikaty prasowe, oświadczenia, strona internetowa, pisanie artykułów do prasy, media społecznościowe);
- monitorowanie mediów;
- kontakt z twórcami filmowymi i dziennikarzami;
- nawiązywanie i budowanie relacji z twórcami i producentami filmowymi;
- organizowanie wydarzeń promocyjnych i edukacyjnych związanych z IP;
- uczestnictwo w festiwalach filmowych, organizacja debat w trakcie ich trwania.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie związane w komunikacją zewnętrznej i wewnętrzną;
- mile widziane wykształcenie w obszarze dziennikarstwa i social mediów;
- zainteresowanie wiedzą z zakresu kinematografii polskiej i własności intelektualnej (IP);
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1);
- lekkie pióro;
- odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
- zainteresowanie sprawami kultury i filmu;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kwalifikacji;
- atrakcyjny pakiet socjalny;
- elastyczny system pracy;
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w branży filmowej;
- świetną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.