Skip to content
Menu
Menu

Specjalista ds. marketingu w kancelarii prawnej

Naszym klientem jest renomowana polska kancelaria prawna specjalizująca się w transakcjach, prawie spółek i nowych technologiach, oraz w obsłudze procesów sądowych – gospodarczych

Zakres obowiązków:

  • Ścisła współpraca z prawnikami w zakresie tworzenia strategii marketingowej kancelarii prawnej oraz odpowiedzialność za jej wdrożenie;
  • Odpowiedzialność za treści publikowane w kanałach social media kancelarii oraz aktualizacja strony internetowej;
  • Organizacja i koordynacja udziału pracowników kancelarii w konferencjach, szkoleniach i seminariach;
  • Pozycjonowanie kancelarii w polskich oraz międzynarodowych rankingach i zestawieniach;
  • Nadzór nad współpracą kancelarii ze stowarzyszeniami, izbami i innymi instytucjami polskimi i międzynarodowymi;
  • Wsparcie przy przygotowywaniu ofert kancelarii;
  • Przygotowywanie, zamawianie i aktualizacja materiałów marketingowych;
  • Tworzenie i opracowywanie raportów.

Wymagania:

  • 2-3 lata doświadczenia w obszarze marketingu usług prawniczych lub pokrewnych;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów, tworzenia prezentacji;
  • Doświadczenie w obsłudze kanałów social media i stron internetowych;
  • Bardzo dobra znajomość MS Word oraz MS PowerPoint (atutem będzie umiejętność korzystania z programów graficznych);
  • Bardzo dobra organizacja pracy, proaktywność, samodzielność.

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej kancelarii prawnej o ugruntowanej pozycji na rynku, zlokalizowanej w ścisłym centrum Warszawy;
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia;
  • Pracę w zgranym i przyjaźnie nastawionym zespole;
  • Możliwość rozwoju, doskonalenia i nabywania kompetencji;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (forma współpracy B2B).

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty