Naszym klientem jest renomowana polska kancelaria prawna specjalizująca się w transakcjach, prawie spółek i nowych technologiach, oraz w obsłudze procesów sądowych – gospodarczych
Zakres obowiązków:
- Ścisła współpraca z prawnikami w zakresie tworzenia strategii marketingowej kancelarii prawnej oraz odpowiedzialność za jej wdrożenie;
- Odpowiedzialność za treści publikowane w kanałach social media kancelarii oraz aktualizacja strony internetowej;
- Organizacja i koordynacja udziału pracowników kancelarii w konferencjach, szkoleniach i seminariach;
- Pozycjonowanie kancelarii w polskich oraz międzynarodowych rankingach i zestawieniach;
- Nadzór nad współpracą kancelarii ze stowarzyszeniami, izbami i innymi instytucjami polskimi i międzynarodowymi;
- Wsparcie przy przygotowywaniu ofert kancelarii;
- Przygotowywanie, zamawianie i aktualizacja materiałów marketingowych;
- Tworzenie i opracowywanie raportów.
Wymagania:
- 2-3 lata doświadczenia w obszarze marketingu usług prawniczych lub pokrewnych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów, tworzenia prezentacji;
- Doświadczenie w obsłudze kanałów social media i stron internetowych;
- Bardzo dobra znajomość MS Word oraz MS PowerPoint (atutem będzie umiejętność korzystania z programów graficznych);
- Bardzo dobra organizacja pracy, proaktywność, samodzielność.
Oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej kancelarii prawnej o ugruntowanej pozycji na rynku, zlokalizowanej w ścisłym centrum Warszawy;
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia;
- Pracę w zgranym i przyjaźnie nastawionym zespole;
- Możliwość rozwoju, doskonalenia i nabywania kompetencji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (forma współpracy B2B).