Opis stanowiska:
- Zarządzanie i optymalizacja powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic;
- Analiza statystyk z realizowanych kampanii oraz przygotowywanie zestawień i raportów;
- Wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie reklamy on-line.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego;
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych on-line;
- Doskonała znajomość modelu RTB oraz platform SSP;
- Umiejętność przeprowadzania analizy kampanii reklamowych;
- Umiejętność poszukiwania i korzystania z różnych źródeł danych i wyciągania wniosków;
- Samodzielność w wykonywaniu zadań;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach międzynarodowej grupy kapitałowej;
- Atrakcyjne wynagrodzenie.