W imieniu naszego Klienta -prężnie działającej instytucji finansowej poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalista ds. wsparcia IT.
NR CERTYFIKATU 5406
Zakres obowiązków:
- wsparcie funkcjonalne i techniczne użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
- analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem;
- podłączanie i konfiguracja urządzeń;
- instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
- przygotowywanie procedur korzystania z infrastruktury informatycznej firmy (sprzęt i oprogramowanie);
- współudział w realizacji kopii bezpieczeństwa danych oraz procesie zakupowym IT;
- zarządzanie licencjami, podpisami elektronicznymi i dokumentacją IT.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki);
- znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office;
- znajomość podstaw sieci komputerowych (TCP/IP, VPN, DNS);
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- pracę w zgranym i wspierającym się zespole;
- współpracę opartą na umowie o pracę;
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00;
- bogaty pakiet benefitów;
- doskonałą atmosferę pracy w biurze zlokalizowanym w Centrum Warszawy.