Skip to content
Menu
Menu

Specjalista ds. wsparcia IT (Help Desk)

W imieniu naszego Klienta -prężnie działającej instytucji finansowej poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalista ds. wsparcia IT.

NR CERTYFIKATU 5406

Zakres obowiązków:

  • wsparcie funkcjonalne i techniczne użytkowników (pierwsza linia wsparcia);
  • analiza i rozwiązywanie problemów ze sprzętem, oprogramowaniem;
  • podłączanie i konfiguracja urządzeń;
  • instalacja i konfiguracja stacji roboczych, systemów i aplikacji, aktualizacja oprogramowania, wdrażanie kopii zapasowych, systemów bezpieczeństwa i antywirusowych;
  • przygotowywanie procedur korzystania z infrastruktury informatycznej firmy (sprzęt i oprogramowanie);
  • współudział w realizacji kopii bezpieczeństwa danych oraz procesie zakupowym IT;
  • zarządzanie licencjami, podpisami elektronicznymi i dokumentacją IT.

Wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • umiejętność diagnozowania sprzętu i oprogramowania (desktopy, laptopy, drukarki);
  • znajomość środowiska Windows i pakietu MS Office;
  • znajomość podstaw sieci komputerowych (TCP/IP, VPN, DNS);
  • ​komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • pracę w zgranym i wspierającym się zespole;
  • współpracę opartą na umowie o pracę;
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 lub 9:00-17:00;
  • bogaty pakiet benefitów;
  • doskonałą atmosferę pracy w biurze zlokalizowanym w Centrum Warszawy.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty