Skip to content
Menu
Menu

Trener w departamencie obsługi klienta

Opis stanowiska:

  • Koordynacja pracy grupy sprzedażowej,
  • Analiza potrzeb szkoleniowych oraz dobór odpowiednich aktywności szkoleniowych,
  • Opracowywanie materiałów szkoleniowych,
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży,
  • Organizacja i przygotowywanie testów dla konsultantów z zakresu wiedzy wyniesionej ze szkoleń,
  • Prowadzenie sesji coachingowych,
  • Dbałość o wysokie standardy pracy konsultantów, między innymi za pomocą jakościowego wdrożenia do pracy oraz monitoringu osiąganych wyników,
  • Monitorowanie efektywności realizowanych działań szkoleniowych oraz ich bieżące modyfikowanie w odpowiedzi na aktualne zapotrzebowanie.


Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych i sprzedażowych, mile widziane doświadczenie w Call Center w tym zakresie,
  • Znajomośc języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Doświadczenie w sprzedaży, zwłaszcza w zakresie sprzedaży w Call Center (wcześniejsze doświadczenia na stanowisku Konsultanta i Lidera będą dodatkowym atutem),
  • Znajomość procesów sprzedażowych,
  • Umiejętność tworzenia skryptów sprzedażowych, biorąc pod uwagę wnioski z odsłuchów rozmów oraz bieżące cele sprzedażowe,
  • Wyższe wykształcenie; ukończona szkoła trenerów będzie atutem,
  • Umiejętność budowania relacji, komunikatywność, charyzma, efektywna organizacja pracy,
  • Znajomość pakietu MS Office, przede wszystkim Power Point i Excel.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Wsparcie profesjonalnej kadry,
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego,
  • Bardzo wysoką kulturę pracyoraz doskonałą atmosferę.

 

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB, w języku polskim lub angielskim
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Jana Pawła II 70 lok 29, 00-175 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email info@mkm-support.com.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.giodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty