Opis stanowiska:
- Koordynacja pracy grupy sprzedażowej,
- Analiza potrzeb szkoleniowych oraz dobór odpowiednich aktywności szkoleniowych,
- Opracowywanie materiałów szkoleniowych,
- Organizacja i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu technik sprzedaży,
- Organizacja i przygotowywanie testów dla konsultantów z zakresu wiedzy wyniesionej ze szkoleń,
- Prowadzenie sesji coachingowych,
- Dbałość o wysokie standardy pracy konsultantów, między innymi za pomocą jakościowego wdrożenia do pracy oraz monitoringu osiąganych wyników,
- Monitorowanie efektywności realizowanych działań szkoleniowych oraz ich bieżące modyfikowanie w odpowiedzi na aktualne zapotrzebowanie.
Wymagania:
- Minimum rok doświadczenia w prowadzeniu szkoleń produktowych i sprzedażowych, mile widziane doświadczenie w Call Center w tym zakresie,
- Znajomośc języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
- Doświadczenie w sprzedaży, zwłaszcza w zakresie sprzedaży w Call Center (wcześniejsze doświadczenia na stanowisku Konsultanta i Lidera będą dodatkowym atutem),
- Znajomość procesów sprzedażowych,
- Umiejętność tworzenia skryptów sprzedażowych, biorąc pod uwagę wnioski z odsłuchów rozmów oraz bieżące cele sprzedażowe,
- Wyższe wykształcenie; ukończona szkoła trenerów będzie atutem,
- Umiejętność budowania relacji, komunikatywność, charyzma, efektywna organizacja pracy,
- Znajomość pakietu MS Office, przede wszystkim Power Point i Excel.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wsparcie profesjonalnej kadry,
- Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego,
- Bardzo wysoką kulturę pracyoraz doskonałą atmosferę.