Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenckim przez naszego Klienta będą należały m.in.:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
- edycja i formatowanie dokumentów;
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
- organizaca podróży służbowych oraz prowadzenie kalendarza spotkań;
- wsparcie prawników w bieżących sprawach;
- kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1) – kryterium obowiązkowe;
- wymagane min. 5-letnie doświadczenie w środowisku prawnym na stanowisku administracyjnym – kryterium obowiązkowe;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
Oferujemy:
- profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
- konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia (PLN 7000‑10000 zł brutto);
- bardzo atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m.in prywatną opiekę medyczna, karta sportowa, karta kafeteryjna)