Dla naszego klienta, prestiżowego Funduszu Inwestycyjnego, działającego w branży nieruchomości komercyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka w Dziale Nieruchomości.
Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy nr certyfikatu 5406.
Zakres obowiązków:
- dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
- nadzorowanie kalendarza spotkań;
- organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych, a także ich rozliczanie;
- pomoc w przygotowywaniu i edytowaniu dokumentacji i prezentacji;
- odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu, w tym zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych;
- kontakt z urzędami oraz firmami zewnętrznymi;
- przyjmowanie i obsługa gości;
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
- udział w obsłudze innych procesów administracyjnych.
Wymagania:
- rok doświadczenia w administracji biurowej w biznesowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
- zainteresowanie obszarem związanym z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi będzie dodatkowym atutem;
- znajomość obsługi pakietu MS Office;
- chęć rozwoju i dobra organizacja pracy;
- samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę w ścisłym centrum Warszawy od poniedziałku do piątku;
- doskonałą atmosferę pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju, doskonalenia i nabywania kompetencji zawodowych wewnątrz struktur organizacji o prestiżowej renomie działającej w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych.