Skip to content
Menu
Menu

Asystent/Asystentka w Dziale Nieruchomości

Dla naszego klienta, prestiżowego Funduszu Inwestycyjnego, działającego w branży nieruchomości komercyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka w Dziale Nieruchomości.

Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy nr certyfikatu 5406.

Zakres obowiązków:

  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • nadzorowanie kalendarza spotkań;
  • organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych, a także ich rozliczanie;
  • pomoc w przygotowywaniu i edytowaniu dokumentacji i prezentacji;
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu, w tym zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych;
  • kontakt z urzędami oraz firmami zewnętrznymi;
  • przyjmowanie i obsługa gości;
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
  • udział w obsłudze innych procesów administracyjnych.

Wymagania:

  • rok doświadczenia w administracji biurowej w biznesowym środowisku – kryterium obowiązkowe;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
  • zainteresowanie obszarem związanym z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • chęć rozwoju i dobra organizacja pracy;
  • samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w ścisłym centrum Warszawy od poniedziałku do piątku;
  • doskonałą atmosferę pracy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju, doskonalenia i nabywania kompetencji zawodowych wewnątrz struktur organizacji o prestiżowej renomie działającej w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych.

 

Aplikuj

 

Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty