Poszukujemy osób zainteresowanych pracą w globalnej firmie doradczej działającej w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych na stanowisku Asystent/ka Dyrektora Finansowego
Zakres obowiązków:
- Asystowanie Dyrektorowi oraz koordynacja projektów związanych z komunikacją wewnętrzną pomiędzy wszystkimi działami i biurami zagranicznymi Firmy;
- Przygotowywanie dokumentów i prezentacji w języku polskim i angielskim;
- Przygotowywanie raportów na podstawie danych od pracowników działu;
- Pomoc w przygotowywaniu planów biznesowych oraz budżetowaniu;
- Organizowanie spotkań i telekonferencji Dyrektora;
- Zarządzanie kalendarzem Dyrektora oraz skrzynką e-mail;
- Organizowanie podróży służbowych oraz rozliczenia delegacji Dyrektora;
- Archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1);
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim;
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Umiejętność pozyskiwania danych rynkowych z różnych źródeł i ich analizy;
- Umiejętność pisania i redagowania różnych rodzajów tekstów (do prezentacji, spotkań zarządu itp.);
- Dobra organizacja pracy;
- Dokładność i terminowość.
Oferujemy:
- Pracę w trybie hybrydowym (przez pierwsze 6 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
- Pracę w Firmie, która wielokrotnie otrzymywała tytuł Najlepszy Pracodawca oraz Inwestor w Kapitał Ludzki;
- Opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport) oraz inne benefity;
- Jasno określone plany rozwoju oraz bogaty program szkoleń dopasowany do realnych potrzeb;
- Świetną atmosferę pracy ze wspierającym zespołem.