Skip to content
Menu
Menu

Fund Accountant

For our client’s SSC office supporting Luxembourg, we are currently looking for an experienced Fund Accountant or Auditor to join one of the fastest growing Fund Services teams. Our client offers a dynamic and international corporate atmosphere as well as the benefit of customized training adapted to your needs throughout your career.

The Fund Accountant will have full responsibility for a client account and as thus acting as the main liaison and point of contact for all matters relating to the Luxembourg account, responsibility for the quality of the work that is carried out for the account of the Luxembourg office and will review work produced for submission to senior level staff.

Ref. No.:  MKM 1411/FA/2022

Duties:

  • Taking part in the setup of alternative investment funds in the accounting system and liaising with the head of operations in Luxembourg;
  • Taking care of the day-to-day operations of the funds and following up with the Luxembourg office;
  • Handling the fund’s accounts and collaborating in the preparation of periodic reports and regulatory reports for the fund’s entities;
  • Preparing the funds’ periodic Net Asset Value calculation and year-end financial statements;
  • Prepare drafts for Investor servicing, including investor onboarding, capital calls, distributions as well as issuance of shareholder statements;
  • Drafting minutes for board meetings and shareholders’ meetings;
  • Preparation of tax returns and tax balances and maintaining relevant contacts with the Luxembourg office.

Requirements:

  • A university degree, preferably in Accounting & Finance or Economics;
  • From 2 to 5 years of relevant experience in the fields of alternative investment fund administration, audit firms or domiciliation;
  • Fluency in English (knowledge of French or German will be considered as an asset);
  • Team spirit, the capacity to build strong client relationships, and initiative to act without waiting for direction when appropriate.

Aplikuj

*.pdf, *.doc, *.docx, *.rtf lub *.odt; max 3 MB
      (więcej...)
Wyrażam zgodę na przetwarzanie dostarczonych przeze mnie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne, mogą ją Państwo w dowolnym momencie wycofać - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Administratorem danych jest MKM SUPPORT Maria Odorowicz, ul. Grażyny 15 lok. 332, 02-548 Warszawa.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie w celu uwzględnienia Państwa kandydatury w bieżących oraz przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest wyrażenie dobrowolnej zgody.

Odbiorcami Państwa danych są pracownicy MKM SUPPORT Maria Odorowicz prowadzący rekrutacje. Podmiotem, któremu powierzono techniczne obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych jest Talent Base Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Jeśli będą Państwo włączeni do rekrutacji prowadzonych w imieniu naszych Klientów - zatrudniających pracodawców, mogą oni zostać odbiorcami Państwa danych osobowych.

Państwa dane będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa niniejszej zgody.

Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania - prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@mkm-support.pl.

Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem Państwa danych. Skargi należy wnosić do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe znajdą Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl.

Skutkiem niewyrażenia zgody jest brak możliwości włączenia Państwa kandydatury w prowadzone przez MKM SUPPORT Maria Odorowicz procesy rekrutacyjne.

Informujemy, że nie prowadzimy usługi archiwizacji danych i Państwa dane mogą zostać usunięte.

Informujemy, że przekazane przez Państwa dane nie podlegają profilowaniu.
Szczegóły oferty

Stanowisko:

Wymagane języki:

Wymiar czasu pracy:

Pozostałe oferty