Opis stanowiska:
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będą należały m.in.:
- budowanie i zarządzanie zespołem administracji;
- współpraca z Partnerami i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
- nadzór nad procesami związanymi z raportowaniem czasu pracy;
- opieka na procesami administracyjnymi i organizacyjnymi;
- wprowadzania nowych procedur i inicjatyw;
- współpraca z pozostałymi działami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego – kryterium obowiązkowe;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania personelem;
- kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu biura;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- komunikatywność, otwartość, miłe usposobienie, dynamizm w działaniu;
- umiejętność motywowania zespołu;
- wysoka kultura osobista, dokładność i systematyczność.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
- atrakcyjne wynagrodzenie.